söndag 20 januari 2013

Fjolårets favoriter i repris

 Tjingeling! Hoppas helgen varit bra! Själv bubblar jag lite av glädje över ett nytt scrap-uppdrag =) Alldeles strax får jag berätta men under tiden tänkte jag bjuda på lite favoriter från förra året. De flesta bloggare började redan i början av januari med sina tio i topp-listor men jag är ju lite trög i starten =)

Tänkte först göra en lista på kort och en på LOs men insåg att det inte blivit så många LOs under förra året. Däremot blev det en hel del kort, främst med motiv från TGF under de 6 månader jag var med i deras DT. Allt kommer lite huller om buller, LOs blandat med kort och ingen inbördes ordning!

























2 kommentarer:

Ulrika sa...

vilka fantastiskt underbara alster! :) Min favorit (bland många favoriter) är Garland Anya... På kortet har du också en kul checklista "You make me..." Var kan man få tag på sådana?

Leia sa...

Tack söta! Checklistan var med i något månadskit jag köpte för länge sedan så tyvärr kan jag inte säga fabrikatet. Har inte kvar kortet heller annars kunde jag tittat efter.