söndag 10 juni 2012

Silvermedalj

Sköna söndag och min tur att blogga för Scrapfabriken!
Jag fortsätter på förra veckans tema och visar en LO med kort från Melkers klassfotboll. När besvikelsen över den avgörande straffen lagt sig kunde de glädja sig åt att ha vunnit silver i klassfotbollen!


De färgglada papprena och dekorationerna kommer från OA 9 to 5! De hittar du här!!


Fullt med härliga dekos och epoxybubblor och knappar!



Jag passade även på att slänga ihop ett gratulationskort (jaja, han fyller inte förrän i augusti men ibland kan jag faktiskt vara tidigt ute ;-). Med de fina journalingrutorna går det snabbt och enkelt!


Ha en underbar söndag! Själv ska jag städa och tvätta, känns som om jag ligger 14 år efter allt här hemma!

1 kommentar:

hellenbell sa...

jättefina alster.
jag gillar när det är mycket på och man har mycket att titta på, samtidigt som jag giller det supercleana. och visst är det härligt att man kan jobba ganska fort med journalingkorten och få roliga resultat.