tisdag 1 november 2011

Kladdat lite

Ja här ekar det tomt.... Får allt skärpa mig!! ;-)
Idag tänkte jag visa en LO jag gjort med en massa härliga saker från Little Yellow House oktoberkit. Jag har maskat, mistat, stämplat, kladdat och lekt för fullt.


I vänstra hörnet har jag "stämplat" med själva masken direkt efter jag mistat mönstret och det fortfarande fanns färg kvar på masken. Ett litet kort på Viggo fick pryda den söta "berlocken".


Fullt med gasväv/ostduk, gesso, mist och stämplar. Så kul att leka loss och kladda för fullt, mindre kul är det att vänta på att allt ska torka. Tålamod är väl inte riktigt mitt mellannamn =)

I morgon är det jobb som gäller och sedan hem och packa för på torsdag morgon drar jag och Melker till Hallsberg och en härlig pysseldag med Anna Maria och Molly. Oj, vad vi längtar!!

Må så gott!!