torsdag 24 november 2011

Helgens träff i Falköping

I lördags var vi ett helt gäng med tjejer på träff i Falköping. Det var Scrapfabriken som stod för träffen och den var verkligen lyckad!! Hoppas på en blivande tradition =)


Här är det full aktivitet i vår hörna


Anna Maria visar Kerstin någon spännande vikning.


Catrine försöker sig på en rosett, koncentrationen är på topp!


Catrine och jag (ja, jag vet att du gör en konstig min Catrine men det var ju det enda kortet på oss tillsammans ;-)
Tack mina underbara vänner Anna Maria, Catrine, Kerstin och Leene för en underbar dag! En extra kram till Helen på Scrapfabriken, och Monica och Eva för en fantastisk heldag!

Fick inte gjort så jättemycket men jag har lite alster att visa upp, jag börjar idag med det kortet jag gjorde allra sist på kvällen. Ni vet när man är lite sådär lagom övertrött och egentligen borde packa ihop och åka hem men gör allt för att stanna en stund till.... Ska bara....


Ramen har jag gjort genom att maska med washi-tape runt och sedan dutta med distress stain (färg picket fence) och när det torkat stämpla med små snöstjärnor.


Snart kommer fler juliga alster från träffen, i en blogg nära dig!!

1 kommentar:

Björken sa...

Visst var det trevligt!
Konstig min vet jag inte det är så jag ser ut på bild ; b allt annat än fotogenic.
Kram på dig!