söndag 27 november 2011

2:a klass

När jag var liten hade jag alltid kort hår (mina föräldrar tyckte väl det var praktiskt? ) men så när jag gick i tvåan bestämde jag mig för att jag minsann också skulle ha långt hår. Hade väl tröttnat på att bli kallad kille tror jag. Drömmen var lika långt hår som min bästis Christin men, hm, min hårkvalitet var kanske inte riktigt lika bra som Christins ;-) Det var så himla tunnt och flygigt (ja, ni ser ju själva på kortet) så det dröjde inte länge innan det var kort igen. Det var först i 7:an när håret började bli lockigt som jag såg någorlunda ut med lite längre hår :-)
Min man har lika tunnt hår han så var våra barn har fått sina hårsvall ifrån begriper jag inte? Eller är det så att minus + minus = plus??


På den här LOn har jag bara lekt loss med mist, masker och stämplar. Inte ett endaste mönstrat papper!!!
Notera de snygga glasögonen och det MYCKET moderiktiga cerisa senilsnöret!!



Helgen har som vanligt gått alldeles för fort! Gårdagen firades med kära släkten och namnfest för familjens nya medlem Uno och idag fick jag äntligen tid att adventspynta huset innan vi drog till Skara och tittade på den årliga tomteparaden. Hoppas ni alla hade en fin första advent!

1 kommentar:

hellenbell sa...

den är störtskön, svårt att sluta titta!