söndag 18 september 2011

Reklampaus =)

Jag har medvetet valt att ha en reklamfri blogg men ibland måste man bara dela med sig =)

Gillar du färgstarka, lekvänliga barnkläder (och damkläder) som håller kvalitén och dessutom är ekologiska (GOTS-certifierade) kan jag tipsa om Blingos härliga kläder.  Jag började som en mycket nöjd kund men så slutade min säljare och jag tog över, denna säsongen är min tredje ;-)


Vill ni handla i webshopen få ni gärna maila mig på veronica.ohlsson @ blingo.se så reggar jag dig som kund och du hamnar i mitt träd =)

Mitt andra tips är Gneis vinterkläder. Jag beställde en komplett vintergarderob till grabbarna förra veckan och Viggo lever i sin Lurv fleecetröja. En morgon satt han framför tvn med sin tröja på sig och Martins som mysfilt ;-) Kan även rekommendera Slim understället - jag brukar inte gilla underställ men det här var underbart!! Å vad jag längtar till v2 och Idre!!


Snart är reklampausen över, hoppas kunna återkomma i morgon med mer pyssliga inlägg =)

Inga kommentarer: