söndag 26 juni 2011

LO för Little yellow house kitklubb

Hoppas ni alla hade en härlig midsommar! Själv hade vi det underbart kul med hela gänget samlat i kompisens sommarstuga. Vi var 7 vuxna och 8 barn i åldrarna 3-7 år. Fullt ös hela tiden men så himla kul! Vi kom hem igår, åt lunch och packade om för att bege oss ut på sjön. Vi premiärsov i båten och idag har vi haft en helt underbar dag med mycket sol och - håll i er - bad!! 16 grader varmt (?) i Vänern och jag doppade mig flera gånger.

Här kommer den utlovade LOn. Melker har precis fått sitt första sommarlov och LOn visar honom med sina fröknar


En favorit i kitet var "rutnäts-stämpeln", så himla användbar både till kort och LOs.


Mer info hittar du på LYH blogg


I morgon börjar jag mitt nya (sommar)jobb! Håll tummarna att det går bra =)

Kramelikram Veronica

2 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Den är supersnygg! Misstänker att jag också kommer att gilla rutnätet - har inte provat ännu...

Chris_P sa...

Supersnyggt!!