söndag 10 april 2011

Vårfint!

Nu har jag gjort det vårfint på pysselbordet!! Tidigare hade jag mina Copics i runda bestickkorgar i rostfritt från Ikea men det tog så stor plats och så värst roliga var de inte heller. Så hittade jag dessa roliga "kassar" i färgglad hårdplats från Koziol och tyckte de passade mig perfekt!


Jag började med dessa fyra färger men förhoppningsvis måste jag köpa några fler inom snar framtid ;-)




Jag älskar alla härliga färger!!



Jag fastnade även för detta läckra kakfat, turkost såklart! Det fanns även i en större storlek (mer som fruktfat) men det kändes alldeles för stort. Vill man så kan man bygga på det lilla fatet på det stora fatet. Perfekt att lägga alla små överblivna dekos och pryttlar som ligger framme för tillfället och sådant som används ofta.



Och såhär ser det ut vid min plats med de nya färgklickarna! Vill du se hur resten av pysselhörnan ser ut visar jag det här. Som ni märker har jag fortfarande inte fått upp några hyllor på väggen (maken har prioriterat att spika innertak och lister i vinter) och jag har inte orkat vitmåla mina ikea-lådor och byråer, än, men det ska göras - någon gång ;-)


Nu är det dags för sängen, nästa vecka väntar jobb måndag-lördag + 2 blingo-partyn efter jobbet. Sova får jag visst göra i påsk =)

Kramelikram alla söta! (edit: Jag ger upp!! Har haft problem med inläggen länge nu, bilder och text hamnar lite huller om buller och inte alls med det mellanrum jag vill ha och fast jag går in efteråt och redigerar hur många gånger som helst blir det inte bra så nu struntar jag i det ;-) Håll till godo, fast det retar mig ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket saker du har:) min fundering är vart får man tag i copic pennor i sverige? är inte så pigg att handla från ut landet har du några tips vore jag tacksam för dessa.

Tina

Leia sa...

Hejsan Tina!
Jag vet att Stellas.se har Copic Ciao.Just nu har hon 50% rabatt på allt i shopen (utom nyheter) så det är lite utplockat på pennorna men jag är nästan säker på att det fylls på mer i höst =)

Kramelikram Veronica