onsdag 2 mars 2011

Härliga onsdag!

Halloj alla underbara! Vilken härlig onsdag det är. I kväll när vi kom ut från jobbet strax efter sex upptäckte vi att det var ljusare ute än igår - visst är det underbart att vi går mot ljusare tider. Jag och Barbro har kommit igång med vår träning på nya gymet och vi båda märker av endorfinerna - vi har mycket roligare på jobbet och känner oss rejält piggare!!

Vill passa på att tacka för alla fina och snälla kommentarer - ni är bara helt enkelt bäst!! Det värmer så gott i hjärtat och gör det ännu roligare att blogga vidare. Jag ska faktiskt sätta mig i min lilla hörna nu med Ullared på kanal5 Play och njuta av mitt vintage-kit från Stellas =)

Ni har väl inte missat Stellas nya tävling? Klicka på bilden för att komma rätt!
Mot pysselhörnan!!
Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: