fredag 28 januari 2011

Pausfågel

En söt liten talgoxe får agera pausfågel =) Jag har dragit på mig något seeeeegt virus (eller vad det nu är) som jag inte verkar bli kvitt samtidigt som jag fått gå in och jobba extra på jobbet. Jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet på kvällarna så jag är inte ens sugen på att pyssla - då är det illa ;-)

Har lite nytt som jag inte har bloggat än så det kommer snart i en blogg nära dig - så fort jag orkar ;-)

Ha en underbar helg!!!
Kramelikram Veronica

3 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Det lät inget vidare, hoppas att viruset ger med sig snart så att du får orken tillbaka!
kram Annika

Annacarin sa...

Hejsan, jag har hittat hur mycket fint som helst på din blog!! Förstår att det sitter i dina fingrar...skapandet! Ska bli roligt att följa dig...
Ha det gott, Annacarin

Ps. tycker att din talgoxe passar bra, längtar så till vår, blommor, nyutslagna gröna löv OCH fågelsång det är ju så härligt!

Anonym sa...

Uschusch, det låter inte så skoj! Hoppas att du känner dig bättre snart. Är ett enda elände när det börjar sprida sig genom familjen också ju, känns som att det tar om flera gånger innan alla är ordentligt friska vissa gånger (så är det här hemma, och då är ju vi bara tre, ett litet liitet tag till iaf;). Hoppas att de andra håller sig pigga o krya, och att du blir ordentligt frisk snat också!
Kram,
Mli