fredag 1 oktober 2010

Årets första julkort!

Ja en del av er har ju varit så flitiga och gjort ett julkort i veckan hela året men jag kom aldrig igång med det i janurai (kanske något för nästa år??). Men nu känner jag jul-inspirationen så se min julkortsverkstad som officiellt invigd!!



Det här julkortet gjorde jag till en skissutmaning på träffen hos Stellas förra helgen. Den söta stämpeln kommer från Stampavie och den har jag fått låna av Anna Maria (som passande är DT för dem ;-) Jag sa till Anna Maria på fredagskvällen när jag bläddrade bland hennes stämplar att jag kunde liknas med en alkolist inlåst på systemet =)

Ha en underbar helg!!
Kramelikram Veronica

4 kommentarer:

Björken sa...

Snyggt! Kan tänka mig att hon har lite att välja på ; )

Anonym sa...

Tänk, jag gick å fick lite adventfeeling förra veckan och tänkte att det är ju lite galet... Inser att ni scrappare är om möjligt ännu lite galet hängivna - men vilka läckra kort! ;-) Har du hittat psalboken/bibeln på loppis, väldigt läcker att blanda dina fina målningar med gammal text!!
KRaMeN Johanna

Leia sa...

Tack Johanna <3 Och visst är det härlligt med gamla urrivna sidor. Jag har fått några blad av Anna Maria, hon hade hittat psalmboken på loppis. Jag har letat men inte hittat något i rätt stil.

Ullen sa...

Jag önskar jag kunde färglägg som dig och Anna-maria, det blir ju så fint!