onsdag 22 september 2010

Nämen, en LO om mig!!

Ni som följt bloggen ett tag har kanske märkt att jag är überdålig på att göra LOs om/med mig själv. Det är så himla mycket roligare att skapa om grabbarna - och jag tycker sällan jag blir bra på kort....

Men ibland har jag mina ljusa stunder. Den här LOn gjorde jag till en BOM-utmaning (BOM = boken om mig) på någon amerikansk site men jag hann aldrig få klart den i tid så den har legat halvfärdig och mognat en stund. Jag försökte att skriva en personlig journaling men det blir bara så stelt och konstlat. Jag har det helt enkelt inte i mig, jag får bara konstatera att skrivandet inte är min grej - jag får "nöja" mig med mitt scrappande UTAN romaner om vad som hände eller vad jag kände. Tur att jag har, hrm, några QK alfabet och dies så jag kan fylla mina alster ;-)



Ååååh, jag bara älskar October Aftersoons härliga papper!!

Muffinsen och fågeln är Silhouette Print & Cut, biljetterna är stämplar som jag fått låna av goaste Rimna och de har fått lite färg av distressdynorna.


De härligt mörkröda liljorna (tror jag) kommer från Stellas.
Och på tal om Stellas - på fredag drar jag till Rimna för en härligt pysslig och mysig helg. Vi ska till Stellas träff och ha det underbart!!! Längtar!!
Må så gott!!¨
Kramelikram Veronica

3 kommentarer:

Ninas hobbyblogg sa...

Jättefin BoM-sida !!

Sueli Pinheiro sa...

Muito bonita sua página!

Mary sa...

det va ju iaf ett jättefint kort på dig virre =)