fredag 10 september 2010

Ja ja, semestern är slut...

.... med god marginal och det är kanske dags att försöka sparka igång den här avsomnade bloggen igen =)
Flera av er har hört av sig och undrat- tack snälla, det värmer! Hoppas ni fortfarande hittar hit.

Jag har en hel del på hög att visa er och först ut är ett kort jag gjorde till min härliga faster Kerstin som blev 50 år ung i somras. Jag fick ansvaret för släktens present till jubilaren och valde den braiga kombinationen med presentkort på SPA och ett dito hos Stellas. Vi tog en tur till Kumla när Jenny hade jätterea i slutet på augusti och Kerstin hade inga problem att spendera sin present ;-)

Den gröna bakgrunden är en Cuttlebug embossingfolder, jag älskar prickar!!!!




Jag har totalt fastnat i Copics-träsket - det är så himla kul att färglägga!! Jag har kladdat lite glitter-stickles på boan, tyvärr syns det lite dåligt på fotot.

Nu håller vi tummarna att det inte ska dröja 2 månader innan nästa inlägg =)
Kramelikram och trevlig helg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad härligt att du är på G igen. Saknat din annars så aktiva blogg.
Väklommen tillbaka ;-))
Faster Kerstin

Kusin Pauline sa...

ÄNTLIGEN!!!!

Björken sa...

Shit, du är grym på att färglägga. Kanske får ta och masa mig iväg till dig ändå för lite pyssel. Har massor att lära se jag = )
Kram på dig!

Anna Maria Niia sa...

Så fint!!!

Kram

Carina Lindholm sa...

super fint kort!! jag är bra sugen på att prova copic pennorna, ser så snyggt ut:)

Ninas hobbyblogg sa...

Läcker färgläggning! Fint kort också ;-)