fredag 24 september 2010

Grattis pappa!!

Idag fyller min fina pappa 55 år!! Hurra för världens bästa pappa och morfar!!!
Jag firar hans stora dag med att åka till Anna Maria på scrap-träff men ett litet kort har jag iaf knåpat ihop till honom.



Kanske inte så manligt kort, fniss, men ett sött kort till en söt pappa ;-)
(min kamera krånglar så jag har tagit korten med min gamla, inte fullt så bra kamera...)



Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är så himla kul att färglägga med Copics-pennorna. För att få den vita ramen har jag lagt på Spellbinders-dien igen när jag distressat med blending tool och "faded jeans". Jag har även distressat med "faded jeans" på bakgrundspappret för att få samma blåa färg.

Använda Copics - Hud: E11, E13, E50, E51, R11. Hår: Y00, Y23, E31, E41. Strumpor: B00. Klänning: B91 B93, B95, B97. Ros: R22, R27, R29 G07, G94, G99 Skor: E43, E57, E77.
Se det som en bonus idag - det är inte säkert att jag kommer ihåg vad jag har använt i fortsättningen ;-)

Ha en bra fredag! Det kommer jag att ha, en bra CD-bok i bilen till Hallsberg och sedan pyssel och mys med bästaste Rimna =)

Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: