måndag 4 januari 2010

Top 10 LO

Okej, nu har turen kommit till mina favvo LOs. Lite svårare att välja än bland korten men här kommer de utan inbördes ordning.

Okey, it's time for my top 10 LO from 2009, not in any particular order



Jag gillar färgerna och enkelheten i den här LOn.

I like the colors and its simplicity.



Jag gillar att texten går runt papprena - det får jag komma ihåg att göra igen. Melkers 3års........

I like the writing around the papers - note to myself to do again =)



.... och Viggos 1årskalas. De fyller med 4 dagars mellanrum (smidigt för mamma ;-)




Den här LOn var så kul att göra. Jag skar ut roboten med Silhouetten och använde som mask innan jag sprayade med distress färg.

This LO was so fun to do. I cut a robot with my Silhouette and used as a mask. I sprayed with distress ink.



En av mina absoluta favoriter, Melker och mormor på babysim.

One of my favs, Melker and grandma swiming.



Gjord efter en skiss hos Tingtura. Viggo har chokladglass i hela ansiktet - älskar de korten.

Viggo has chocolate ice cream all over his face - I love those pics.



Egentligen inte min favoritkombo av färger men jag gillar hur den blev. Snabb och enkel - det gillar jag och borde göra oftare....

Not my fav colors to scrap but I like how it turned out. Quick and easy LO - I must do that more often.




En snabb och enkel LO med bubbelplast och Silhouettes Print & Cut. Den här LOn är sommaren 09 för mig. Viggo började var och varannan mening med -Hallå kolla på mej då! Nu har jag nästan glömt av det så jag är glad att jag tog mig i kragen och scrappade om det.
A quick and simple LO with bubble plastic and Silhouettes Print & Cut. It's so much summer of 09 for me. Viggo started almoust every sentence with - Hey, look at me!



Ååh, den här gjorde jag på Stellas miniträff. Jag hade det så himla trevligt med Anna Maria och de andra så den glädjen finns kvar i LOn.
I made this one at a crop and I had a really good time and I can still feel the joy when I see the LO.


Slutligen min absoluta favorit. Jag ÄLSKAR färgerna, prickar och moln - kan det bli bättre? Även denna gjorde jag på träffen så hela LOn strålar glädje för mig.

Finally my own favorite. I LOVE the colors, the dots and the clouds. I made this one too at the crop so it's pure joy for me.

Det var allt för idag, i morgon blir det lite altrat/blandat.
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

LollyChops sa...

These are all so lovely Veronica!