måndag 28 december 2009

Grattiskort

Min härliga moster Nettan fyllde 55 precis innan jul och fick det här kortet på posten.



Jag gjorde det efter månadens tävlingsskiss på Tingura. Jag blev riktigt nöjd med den mönstrade klänningen=)



Grabbarna sover över hos mina föräldrar så vi passade på att gå på bio i kväll. Jag ville helst se Luftslottet som sprängdes men den gick så himla sent så vi gick på Göta Kanal 3 istället.
Sicken sket-film om ni frågar mig. Jag brukar alltid tycka att film är bra på bio men den här var definitivt inte värt de 90 kr det kostade. Lite tråkigt när man för en gångs skull gör sig till och går på bio när man är barnfri en vardagskväll.
Nä nu väntar sängen, jobbardax imorgon!
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Mary sa...

MÄÄÄN herregud! DET fattar ni väl att d är en riktig skitfilm!? Stackars er! Jag hade fan åkt hem ist! =) Ni får göra ett nytt försök en annan gång =/