måndag 9 november 2009

Fars dag

Igår var det ju fars dag och vi var bjudna till svärfar på lite kvällsmat. I present fick han lite godsaker att äta och så detta kort. Just nu har jag snöat in på kort med lite annorlunda vikningar. Idén till detta hittade jag på Youtube (var annars?).



Jag leker vidare med distresserna (den nya pennan funkar mkt bättre, Anna Maria =) fast det är ju bara att inse att man inte är något färgläggningsproffs direkt. Men övning ska visst ge färdighet...



När man drar upp tagen åker "fliken" med bävrarna upp. Ursäkta det dåliga ljuset - fick snabbfota lite på köksbänken innan vi åkte iväg på kvällen. ( eftersom jag gjorde kortet precis innan vi skulle iväg. Planering? Nej! Typiskt mej? Ja! )



Här syns det lite bättre. "Du är bäst"-stämpeln är från Inkido.



Himla kul kort att göra och nu när jag kan måtten lär det bli fler.

Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: