torsdag 1 oktober 2009

Tiden går fort....

... när man har roligt!

Tänk att det redan har gått ett år sedan jag började som DT för SM och nu är det slut. Jag har lite annat spännande på gång men inget jag kan avslöja än ;-)

Tänkte visa de två sista LO jag gjorde för dem. Först ut är en Halloween LO och eftersom jag inte hade några bra kort lämnade jag det tomt så länge. Grabbarna gillar att klä ut sig så jag får ta något "spökigt" kort och montera. Jag har bara använt min silhouette, svart spray och några knappar.

Den sista tiden har Viggo börjat var och varannan mening med "Hallå kolla..." och har man inte svarat honom direkt kommer det ett snabbt "Hallå kolla på mig DÅ!!"

Jag försöker skriva ner alla roliga saker grabbarna säger och förhoppnigsvis kan jag överföra det till en LO.

Här har jag använt Silhouettes Print & Cut igen...



Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: