söndag 25 oktober 2009

Hemma igen....

Ojsan vad snabbt de här två dagarna gick! Jag hann knappt komma hem till Anna Maria innan det var dags att gå å lägga sig. Fast lite pyssel hann vi med, vi lekte med min Silhouette och Anna Maria visade mig en massa trixs med distresserna. Vilken tur att vi kan så olika saker så vi kan lära av varandra =)

Gårdagens miniträff hos Stellas var verkligen lyckad. Det var första gången jag träffade mysiga Jenny och Teres och jag blev glatt överraskad att butiken var så stor och välfylld (fast jag gjorde mitt bästa för att minska varulagret innan dagen var slut ;-)

Måste röja lite här hemma och förbereda dagens Knytte men sen ska jag fota de LOsarna jag hann med igår och lägga upp, förhoppningsvis i kväll.

Kan tillägga att detta var rätta helgen med vintertid, behövde den där extra timmen i morse =)

Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Anna Maria Niia sa...

Tack så mycket för att du kom och pratade och pysslade ihop med mig!! Ser fram emot nästa gång, såg att du hade bokat hos Jenny! ;)

Nu är jag så sugen att sätta ihop något med burarna!

Kram