torsdag 30 juli 2009

Ett litet grönt paket med vita prickar =)

Det var längesedan jag har blivit så glad av att fylla år =)
Igår var jag kvar lite längre på jobbet för att färga lite linser till en kund och kom hem senare än vanligt. Trött som jag var stannade jag till lite snabbt vid brevlådan och fick en rejäl överraskning när jag såg ett fint grönt paket med vita prickar. Såg att det var från min underbara vän Anna-Maria (Rimna) och visste att jag inte skulle bli besviken.

Kunde inte snabbt nog komma hem för att öppna det och gissa vad det var???

En helt underbar Utmaningsbok:



Den består av 10 "kuvert" och i varje kuvert låg det en lite skiss + 2 utmaningar och så en liten "present".



I den här låg det en journalingstämpel och i de andra låg det bla band och fina blommor.



Kan knappt fatta att jag har en så underbar vän som Anna-Maria och att hon har gjort något så fint till lilla mig =) Skulle ju egentligen ha städat igår men med det blev det inte så mycket
av ;-)

Nu ska jag fortsätta att fira min dag med en härlig stund vid scrap-bordet. Får passa på när jag är ensam hemma. I morgon kommer Martin och grabbarna hem efter några dagar hos J´s sommarstuga där tiden spenderats med att byta tak.

Kramelikram Veronica
(bilderna har jag lånat från Anna-Marias blogg - de var så mycket bättre än de jag tog i går kväll ;-)

2 kommentarer:

annkan sa...

Åh, då vill jag säga GRATTIS på din dag!!
Hoppas den har varit bra hittills. :-)

Vilken underbar bok du fick! Förstår att du blev glad.

Ha en fortsatt trevlig födelsedagskväll.

Kram. :-)

Björken sa...

Men vilken kul present. Förstår att de blev jätteglad. goppas du får en bra avslutning på din dag!