söndag 28 juni 2009

Vilken sommarvärme vi fått =)

Jag gillar verkligen den härliga sommarvärmen som har kommit. Synd bara att man inte har semester än på två veckor. Tyvärr har uppdateringen här varit lite sisådär och jag kan inte garantera någon bättring i sommar men jag ska göra mitt bästa för en uppdatering i veckan så håll till godo =)

Här kommer i alla fall veckans fredagsskiss på Scrap-Marts blogg.



Jag valde att växla sidorna så att det passade mina kort bättre. Vi hade den stora turen att få låna en STOR hoppborg till grabbarnas barnkalas och jag kan lova att det blev en succé.




De tre små korten är från när vi blåste upp den och de två större är på grabbarna när de hoppar loss.





Må så gott i den underbara sommaren
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Ninas hobbyblogg sa...

Vilken underbar dubbel-lo! Har nog aldrig haft svart bakgrund till barn-lo, men det är ju så fint!! Låter roligt m hoppborg på kalas.