torsdag 4 juni 2009

Ibland blir man glatt överraskad.... =)

Idag firar jag och gubben 15 år tillsammans, eller ja firar och firar... Det är mest som en helt vanlig torsdag, vi sitter i soffan framför tvn med några smörgåsar =)
Jag är nog gift med Sveriges mest oromantiska karl som är helt ointresserad av att köpa små presenter, ha mysiga middagar med tända ljus och så. Lite tråkigt ibland men han har ju en massa andra bra sidor och jag har lärt mig att köpa mina egna blommor ;-)

Döm om min förvåning när han idag kommer hem med en blomma!!!! Det där med färska blommor i bukett är inte riktigt hans melodi men en fin Hoya på ställning pryder nu sin plats i ena köksfönstret.

I morgon packar vi våra väskor och drar med tåget till vår vackra huvudstad. Vi ska spendera helgen i Stockholm och fira nationaldagen på Skansen. Vi har lite olika förslag på vad vi ska hitta på mer men vi får se vad det blir beroende på väder och barnens humör =)

Det blir ingen fredagsskiss i morgon men Katie har lovat något skoj så titta in på Scrap-Marts blogg, jag har själv ingen aning om vad det är...

Ha en underbar helg och en fantastisk nationaldag!

Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Pauline sa...

10 poäng till Martin!