fredag 22 maj 2009

Så var det dags för en ny fredags-skiss...

Här kommer en av mina skisser:

Och så här blev min LO efter skissen. Jag har precis blivit med fotoskrivare så det var så skoj att kunna scrappa korten dagen efter man tagit dem =)



Det blir ett kort inlägg idag, har en del att ordna inför morgondagen. Melker ska på barnkalas på fm medans jag ska in till stan och få håret fixat inför bröllopet (lyxigt va?? Min granne är frisör och hon hade en lucka mellan två kunder, underbar som hon är ska hon klämma in mig mellan) Sedan ska vi åka och lämna barnen hos mina svärföräldrar innan det bär av till kyrkan. Finns de något roligare än att gå på sina nära vänners bröllop?

Kramelikram Veronica

2 kommentarer:

Ninas hobbyblogg sa...

Härlig lo med det prickiga pappret. Fin tolkning av din egen skiss ;-) Hoppas ni haft trevligt på bröllopet!Får vi se bröllopskortet snart???

Malin sa...

Visst var det riktigt lyckat deras bröllop. De var så fina våra kära vänner:) O vi hade trevligt sällskap till middagen! Tack för igår! Hoppas att vi kan boka in en kväll snart så vi kan spela spel o umgås allihop. Vore kul! Stor kram Malin