fredag 15 maj 2009

Ny fredag - ny skiss

Äntligen fredag - igen =)
I går firade vi Melkers 5årsdag. Tänk att min lilla kille redan är fem år och nästa vecka fyller lilleman 3 år. Jag undrar bara - vart tog mina bebisar vägen???
I helgen är det kalas för grabbarna och det ska bli kul med lite paket, tårta och umgås med släkten.

Vi är igång igen med fredagskissen på Scrap-Mart och idag är det en av mina skisser vi har skapat ifrån.


Här kommer min LO inspirerad av skissen. Den oranga borden har jag skärt ut med Silhouetten och den är i samma serie som den jag använde som bakgrund på bröllopsLOn jag visade tidigare.

Blev du inspirerad av skissen får du gärna maila ditt bidrag till Katie så har du chans att få den publicerad på SMs blogg.

Nu väntar sängen så jag orkar städa i morgon =) Kramelikram Veronica

3 kommentarer:

Malin sa...

Såg era fina barn i tidningen! Ett stort grattis till de båda:)
Kram Malin

Malin sa...

Du som är optiker o allt. Har du sett snygging-bilden på min blogg som är tagen på mig när jag var liten? Fy f-n vilka glasögon jag hade!!! Hoppas du är lite mer barmhärtig mot alla barn som behöver glasögon än min optiker var;) Är väl en modesak det där men fyyyy så hemskt att se på det nu! Hoppas ni haft en trevlig helg! Kram Malin

Ninas hobbyblogg sa...

Vilken skön layout!!