fredag 8 maj 2009

Fredag igen...

Vad veckorna går fort! Tyckte det inte var alls längesedan det var tisdag.... Fast inte mig emot, lite helgledigt är alltid härligt =)

Jag slutade vid två idag för att hinna hämta Melker och åka på Knytte (Friluftsfrämjandets aktivitet för barn 3-5 år, innan Mulle). Idag pratade vi om och tittade på fåglar. Det är så kul att se hur barnen älskar att vara och leka i skogen och hur de suger åt sig allt man berättar.

Direkt efter knytte tog vi en tur in till stan och Ica för att hämta ut mitt STORA paket som hittat hit från andra sidan vattnet. Efter en slant till tullverket/posten fick jag äntligen hem en box på 8,8 kg (!) =)
Jag bad Laura skicka med lite cardstock nästa gång hon skickade papper och ja, det gjorde hon........ Så nu behöver jag nog inte handla CS på länge. Med i paketet fanns även SassaFrass underbara Bungle Jungle papper, alla Scrap-Marts BK-djur och lite stämplar från UnityStamps. Jag har aldrig använt dem tidigare men de verkar vara av väldigt hög kvalité. Ska bli så spännande att använda.

Nu til helgen firar de Mother's day i Usa och vi i designteamet gjorde varsitt morsdagskort. Känns bra att redan ha mitt klart tills "vår" morsdag =)



Jag har använt en av de fina Tingtura-stämplarna jag köpte på Skövdemässan, färglagd med Copics och ProMarkers. Till materiallistan kan jag lägga till QK CC nesting square label, beadborder och Oatmeal alpha.
Hoppas nu inte mamma hittar hit innan mors dag (hon surfar en del men glömmer visst alltid av att titta in här så nu kan hon lika gärna vänta några veckor till ;-)

Ha en underbar helg!
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

V sa...

Så gulligt kort!! :) Du är verkligen duktig måste jag säga! Jag känner mig som en amatör ju.. *s* Fast det e jag ju egentligen! :) Ha det bäst! Kram från Veronica