måndag 4 maj 2009

Fler utmaningar

I lördags var det dags för Skövde scrapmässa. Jag och Marika tog oss en tur dit och shoppade loss =) Mässan var större än jag trodde och de 7 utställarna hade fyllt lokalen med en massa spännande saker. Jag kom hem med en hög härliga stämplar från Tingtura och bla papper, embossingpulver och tygrosor från Scraphörnan. Kul med lokala mässor och event. Nästa år ska jag även hänga på deras crop.

För er som har lite tid över och är sugen på lite utmaningar med fina priser skynda er in på Scrap-Marts blogg där vi har fullt med spännande tävlingar tom onsdag.

En av utmaningarna är att använda Silhouetten och göra bakgrunder, antingen de färdiga som finns på QKs hemsida eller om man vill kan man göra en egen bakgrund. För mer information, titta in på bloggen. Mitt inspirationsbidrag ser ut så här:




Inte det snyggaste jag gjort men jag hade visst missat min deadline med ett dygn (!) så det blev en snabbscrap som hette duga sent på kvällen och fotografering tidigt på morgonen innan jobbet ;-)
Jag gillar i alla fall cirklarna, tyvärr går de inte att göra större än så här eftersom Sillen skär lettersize som maxbredd. Hade gärna kunnat göra i 12x12 men jag laddade även hem samma cirklar som bård och tänkte göra något kul med dem över en hel LO istället.

Så vad väntar ni på? Jag vill se massor med svenska bidrag =)
Missa inte den enklaste utmaingen - lämna en kommentar och få chansen att vinna ett Scenic Route paket! Enklare kan det inte bli!

Må så gott!
Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, vilken läcker bakgrund du gjort med cirklarna!!! Älskar cirklar och den var helt enkelt helsnygg!!! Vill också ha en sån ju, fast jag har ju ingen silhuette, så det blir nog svårt då!;-)
Passar jättebra ihop med fotot, så snyggt och stilrent!

Kramis!