tisdag 28 april 2009

Utmaning på S-M

Idag är det jag som är bloggansvarig på Scrap-Mart och jag valde att göra en bingo-tävling. Du väljer vilken rad du vill använda, lodrät, horisontell eller på snedden. De tre "sakerna" som finns på din rad ska du använda på ditt alster. Du får göra LO, kort, tag eller altra något. Du får använda hur mkt material/dekos du vill bara dina tre saker finns med.



Du får ställa upp med hur många alster du vill, varje bidrag ger en lott. Du publicerar ditt bidrag på din blogg eller i ett forums-galleri och länkar tillbaka till SM-bloggen där du sedan lämnar en kommentar med din bloggadress. Har du ingen egen blogg lämnar du ett meddelande och så mailar du mig ditt bidrag på veronicao@scrap-mart.com.
Du har fram till den 6 maj på dig och vinnarna publiceras på bloggen den 8 maj.

Så här blev min egen Bingo-LO. Jag valde 3 knappar, färgen blå och något "icke-scrap". Där har jag använt tre tygmärken (ni vet sådana som man ska laga barnens kläder med men som i alla fall jag är urkass på att använda - åtminstonne på barnens kläder - det här var mkt roligare =)



Här har jag använt Marigold och Rockstar alfabeten tillsammans med lite nya dies: Rev Bracket, Office supplies (klämman och tejpbiten på anteckningspappret) och så min nya favorit Notbook sheet. Jag gillar att det blir stansade linjer så man har något att skriva på.

Vad kan ni vinna då???
Jo, jag drar en vinnare som får det supersöta 4x8 alfabetet Chik-a-Dee



Och en lycklig vinnare får ett set med Cookie cutters Celebration

Visst låter det bra? Passa även på att medverka i de andra tävlingarna. Igår startade Tammy en utmaning där man ska använda stämplar från Unity Stamp och i morgon vet jag att Katie utmanar oss att använda Slice-maskinen från Making Memories.
Jag har själv ingen Slice och försöker mitt bästa för att hålla mig ifrån den, maken tycker visst inte att jag behöver ytterligare en scrap-apparat. (Vad är det för fel på en sax undrar han..) Men jag har förstått på de som har den att den är helt suverän.....

Ha det så bra i det fina vårvädret!

Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: