måndag 9 februari 2009

Lite besviken...

Martin ringde mig på jobbet idag och berättade att jag hade fått ett pakt från QuicKutz . Snälla Laura hade fixat så att mina nya dies från CHA skulle gå direkt från QK för att spara tid så att jag skulle få dem samtidigt som mina amerikanska DT-kompisar. Jag har verligen sett fram emot den här releasen så lyckan var total tills jag kom hem och upptäckte att de "bara" skickat mina alfabet. Inte en enda die.... Så nu får vi se när jag får dem, Scrap-Mart har inte fått alla dies än ... =(
Ja, ja inget allvarligt att hänga läpp för (fast lite besviken är jag allt.. ) Och det betyder att jag får skjuta på min tänkta Blogg-candy eftersom jag inte har några nya dies att lotta ut.

Nog om det. Här kommer ett grattiskort som jag gjort till min kusin som fyller 25 år. Grattis Magnus!

"I chart" -stämpeln kommer från Penny Black och är en av mina favoriter. Passande för mitt yrke eller vad säger ni?



Lite närbilder...



Det var allt för idag. Har gjort några fler LOs men de kan jag inte visa än ;-)
Kramelikram

1 kommentar:

Anonym sa...

usch så frustrerande. Jag tycker jag blir galen på att jag inte hittar tårtan nån stanns. jag vill sååå gärna ha den men den är slut på de ställen jag brukar handla på samt har rabatt. bara därför får jag för mig att jag skulle använda den supersuper mycket :-)
qk har inte direkt varit snabbast i stan på att leverera sista tiden.