tisdag 17 februari 2009

Har du en Silhouette?

I så fall vill jag bara påminna om att man kan ladda hem den nya uppdateringen helt gratis och man får även med några nya gratis figurer. Kan tillägga att det tar några timmar att göra nedladdningen, bara så ni vet.....

Om man vill så kan man även maila dem bilder på sina alster där man använt sin silhouette. "Godkänner" QK det inskickade alstret får man $15 i downloads mot att de får använda bilden i deras galleri för Silhouetten. Är man den första som får ett alster godkänt ett visst motiv får man $5 extra. Jag skickade in tre alster och fick två godkända och fick totalt $40 =).


Eftersom jag inte kan visa upp det jag pysslade med i helgen än kommer två "gamla" kort.



Det här gjorde jag i sista minuten när jag skulle söka som DT hos Scrap-Mart och tydligen gillade de det =)



Ramen har jag ritat och färglagt med mina ProMarkers. Det syns lite dåligt men det är en silvrig rub on som går över ramen.

Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: