torsdag 12 februari 2009

Frukostinlägg....

Pauline, min underbara kusin, this one is for you ;-)

Dagens frukost bestod av en tallrik yoghurt (Valios "fruktfröjd" med mangostan & päron - riktigt god faktiskt) en smörgås med korv och en kopp te. Hulliganerna åt samma med undantag av Viggo som ville ha "lepapej" (leverpastej) mellan sina smörgåsar. Eller dubbelmacka som han säger...

Lunchade med farmor idag och hon sa att du var vakthavande befäl. Det må jag säga gumman, snabbt marscherat - det var ju inte länge sedan jag bytte blöjor på dej ;-). Fast när jag tänker efter kanske det säger mer om min ålder än din........
Sköt om dig och krama marsvinen, Petter å alla hans getter från mig.

Kramelikram Veronica

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kusin-vitamin! Skönt att det finns människor som Du som vill berätta om sina frukostar, ni har dock ökat i antal det senaste året med BlondinBella i spetsen. Skämt å sido, jag gillar din blogg starkt! Måste dock erkänna att jag inte riktigt hänger med i snacket kring scrap-bookingen. Ett helt fack-språk som totalt gått mig förbi! Ja, numera är man "VB" vilket är jättekul och ett stort framsteg med även innebär ett otroligt ansvar och ett visst chefsskap vilket ytterligare innebär att (vissa) folk ser annorlunda på en, slutar hälsa och allmänt tilltalar en annorlunda. Baksidan av framgång...? Ser fram emot att följa ditt bloggande och tackar för scoopet! STOR, varm kram till Dig! Ps: Pucken, Texas, Getterna och Petter hälsar i given ordning.