fredag 9 januari 2009

La familia

Tänkte visa ett av de ovanliga korten där hela vår familj är samlad. Min kära make hatar att vara med på kort så oftast gör han en grimas eller så ser ut som en psykotisk massmördare. På just det här kortet ser han nästan normal ut, bara lite stirrande blick =)

De enda korten som han ser helt normal ut på är våra bröllopskort - men så hade vi med oss en fotograf hela dagen också....


Kortet är taget på julafton hemma hos mina svärföräldrar. Jag håller i Viggos absoluta favoritjulklapp - en plånbok med Blixten McQueen (från filmen Bilar).
Ser nu att jag visst har på mig samma tunika som på min profilbild;-) För er som undrar kan jag tillägga att jag faktiskt har fler kläder, även om garderoben varit lite mer välfylld om jag valt en lite billigare hobby som svampplockning, tennsoldater eller tom golf...

Idag har jag anmält mig till en fotokurs. Det ska bli så himla kul att få lära sig lite mer om fotografering och hur jag kan jobba mer med min kamera. Nu måste jag bara vänta tills mitten på februari innan kursen börjar..... Tålamod är inte min starka sida =)

Kramelikram Veronica

Inga kommentarer: