tisdag 9 december 2008

QKs december release....

Vad spännande det är!!! Snart släpps QKs december dies. Och jag kan lova er att det är många godbitar med i den här releasen =)

Nu gäller det bara att vänta tills de dimper ner i brevlådan och ni som känner mig vet att jag inte är så bra på att vänta.... Under tiden får jag nöja mig med att planera vad jag ska göra med dem och titta på resten av gängets alster på vår messageboard. De brukar få diesen minst en vecka före mig..... Men men, jag ska inte klaga - det har ju bara gått en vecka sedan jag fick november diesen - Woodland-djuren. Håller på att jobba med dem så jag har något nytt att visa upp här.

Kramelikram

3 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Så fin bloggen din är!!!

Älskar dom senaste bröllopslayouterna!!!

Väntar också otåligt på få se de nya QK diesen!

Och vilken ära att få vara den första som lämnar en kommentar i din blogg!

Kram

Anna Maria Niia sa...

Du är ju helt tokig ju!

Tack så hemskt mycket för presenterna! Jag blev superglad när jag öppnade ditt brev!!!

Många kramar till dig och din familj!

Anna Maria Niia sa...

God fortsättning!

Hoppas allt är bra med er!

Kram